jump to navigation

Minyak??? June 7, 2008

Posted by techis in Techis' thought.
trackback

Sekarang masa cuti sem nie aku x balik umah…Ade projek yang kena aku siapkan dekat UTM nie. Arap aku dapat something yang berguna sepanjang aku dekat sini. Tapi kadang…idup aku nie bosan gak bila dkat sini..yela roomate aku pun balik kampung…tinggal la aku sorang2 dekat sini. Jadi, buka ladtop and main internet. ptg pg lab buat keja smpai subuh dan pastu balik tido..macam niela keja aku selama 2 bulan smpai hujung bulan nie…

jadi sesape membe2 aku yang ade kat area johor nie boleyla kontek aku dekat sini…at least, xla boring sangat hidup dekat sini. hah..bila bercakap pasal boring nie…ak teringat plak msa kerajaan umumkan yang hraga minyak akan naik tue…mmg manusia sume penuh dekat stesen minyak….jem abey jalan smpai ade yang nak gado2….sekadar memberi pndapat…kenaikan hrga minyak nie mmg agak membebankan. ye la…kalo sket je naik xpela…tapi ni naik banyak sgt la…lgpun dalam islam minyak kan hak umum…kita cuma perlu bayar caj perkhidmatan die je..ish3….mmg xpatut…tp nak wat cmne kan…kite sbg anak muda la yang perlu pk psal umat kita suma nie…sbb 1 ari nnt kita akan mnggantikan diorang dalam kepimpinan negara…aku xnak benda yang blh menindas masyarakat terjadi lagi…

skang da pun lewat mlm…aku pon da nak tdo nie…len kali ak post lagi ye …bye2…till we meet soon

salam

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

